Tema: Produsul Turistic la TOT - Livia Rusu

CURSUniversitate ASEM Caiet TOT

preview iconExtras din document

PRODUSUL TURISTIC Concept Majoritatea specialiştilor definesc produsul prin ceea ce oferă unuia sau mai multor clienţi. În această viziune el reprezintă un ansamblu de elemente tangibile şi intangibile care procură anumite servicii căutate de unul sau mai mulţi clienţi bine precizaţi. Această definiţie generală este perfect adaptabilă şi în domeniul turistic. Astfel produsul turistic se defineşte ca fiind un ansamblu de bunuri materiale şi servicii capabil să satisfacă nevoile de turism ale unei persoane între momentul sosirii şi momentul plecării de la destinaţia turistică. De reţinut deci că produsul turistic este constituit atât din bunuri materiale, cât şi din servicii. Bunurile materiale menţionate în această definiţie se concretizează în cel puţin trei categorii de elemente:  un patrimoniu de resurse naturale, culturale, artistice, istorice, arhitectonice, tehnologice, medicale etc., care formează cadrul fizic de bază şi care vor manifesta o atracţie pentru turişti, incitându-i la voiaje;  anumite elemente de infrastructură sau echipamente care, deşi nu generează motivaţia sau cererea de turism, contribuie în mod hotărâtor la satisfacerea acesteia (hoteluri, restaurante, terenuri sau săli de sport, de spectacol, de conferinţe, etc.);  unele facilităţi de acces, legate de mijloacele de transport (adică de vehicule şi căi de comunicaţie) alese de turişti pentru a ajunge la obiectivele dorite.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Tema: Produsul Turistic la TOT Profesor: Livia Rusu