Unitatea de învăţare 1 – INTRODUCERE Unitatea de învăţare 2 - MARKETING, DISTRIBUTIE, CONCURENTA, CLIENTI 2.1. Obiectivele unităţii de învăţare 2.2. Abilitatea de a indeplini asteptarile clientilor 2.3. Alegerea canalului de distributie cel mai eficace, aspect important al strategiei de marketing 2.4. Particularitatea distributiei: materializarea accesului la cerere printr-o multiplicare a punctelor de vanzare 2.5. Distributia eficienta cu suport adecvat ante si post vanzare, parte a procesului concurential care aduce beneficii consumatorului 2.6. Schimbari intervenite in legislatia concurentiala Unitatea de învăţare 3 - RETAILING SI MERCHANDISING IN „ECONOMIA DISTRIBUTIEI” 3.1. Obiectivele unităţii de învăţare 3.2. Probleme specifice “economiei distributiei”, tipologia studiilor si testele de distributie 3.3. “Marea distributie” si cresterea semnificativa a puterii sale de cumparare de la furnizor 3.4. Retailing si merchandising, inima magazinului 3.4.1. Intelegerea evolutiei structurii de retail 3.4.2. Indicatorii industriei de retail 3.4.3. Rolul planului de merchandising in contextul evaluarii strategiei concurentiale a retailerului 3.4.4. Abordarea de merchandising 3.4.5. Filosofia si arta merchandisingului si elementele valorii pentru client 3.4.6. Mecanica planificarii de merchandising Unitatea de învăţare 4 - ANGAJAREA IN COMUNICAREA CU CLIENTUL MAGAZINULUI DETERMINAND ACTIUNEA SA 4.1 Obiectivele unităţii de învăţare 4.2. Comportamentul consumatorului in magazin, o puternica tinta 4.3.Marketingul cumparatorului (“Shopper Marketing”) si misterul actului de cumparare 4.4. Cum este abordat drumul de la intentia de cumparare la cumpararea efectiva 4.4.1. Organizarea magazinului 4.4.2. Prezentarea produsului 4.4.3. Ambalajul produsului 4.4.4. Atmosfera magazinului 4.4.5. Imaginea magazinului 4.5. Merchandising. Definitie si noi axe de inovatie 4.5.1. Merchandising, un ansamblu de studii si tehnici de aplicare 4.5.2. “Roza merchandisingului” si merchandisingul emotional Unitatea de învăţare 5 - IN „LABORATORUL” MERCHANDISINGULUI ...
Comentariul tau va fi primul 
Curs: Distributie si Merchandising Obiect: Tehnici de Vinzari