Efectele comunicarii de masa - Sociologie

CURSUniversitate USM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

Efectele comunicării de masă Studiile privind efectele mass-media au urmărit reacţia receptorilor în urma informaţiilor primite, spiritul lor critic şi felul în care aceştia, în grup sau individual, filtrează şi interpretează mesajele difuzate în presă. Mass-media poate acţiona asupra: -indivizilor -grupurilor -instituţiilor -întregii societăţi Mass-media poate afecta personalitatea umană în sensul că: -poate schimba imaginea individului despre lume -poate dezvolta şi modifica atitudini şi sentimente -poate schimba comportamentul în societate. Influenţa mass-media se poate produce într-un interval scurt de timp sau poate avea nevoie de un interval amplu. Efectele presei pot crea schimbări dorite sau nedorite: printr-un proces controlat sau prin întamplări neaşteptate. ACORDUL:

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Efectele comunicarii de masa Obiect: Sociologie