Chertiona comunicare - Saharnean

CURSUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Chestionar Stimate domn (doamnă), În sopul identificării problemelor de comunicare cu care se confruntă întreprinderea „EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY” S.A. rog ca dumnevoastră să completați acest chestionar. Sunt absolut convinnsă că informația și opinia Dvs. vor fi foarte prețioase pe cercetarea respectivă. Pentru a completa chestionarul citiți, cu atenție fiecare întrebare și toate variantele de răspuns, luînd în cerculeț cifra variantei/variantelor care corespunde/corespund opiniei Dvs. La întrebările fără variante de răspuns, Vă rugăm mult să ne oferiți răspunsul Dvs. Mulțumim mult pentru colaborare. 1.Ce înseamnă pentru Dvs „a comunica”? 1. A vorbi correct, frumos; 2. A transmite informații; 3. A se concentra asupra celuilalt, a-l înțelege, a-l cunoaște; 4. A fi auzit, înțeles și a stabili o relație; 5. A influența/a convinge/a persuada; 6. Altele_______________________ 2.Ce formă de comunicare utilizați, cel mai des, în activitatea profesională? 1. Verbală/orală 2. Scrisă 3. Nonverbală 3.Care consideraţi că este importanţa activităţii de comunicare în raport cu celelalte activităţi pe care le desfăşuraţi? 1. Deloc importantă; 2. Puțin importantă; 3. Importantă; 4. Foarte importantă. 4.Care este durata de timp alocată activităţilor de comunicare într-o zi de lucru? 1. 0% - 40%; 2. 40% - 60%; 3. 60% - 80%; 4. 80% - 100%.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Chertiona comunicare Profesor: Saharnean