Tema. Psihologia reclamei - Psihologia Sociala si Economica

CURSUniversitate ASEM Profesor Gamanji Alexandru

preview iconExtras din document

1. Esenta si specificul psihologiei reclamei. Cercetarile psihologilor denota că oamenii reacţionează diferit la un mesaj, în funcţie de profunzimea receptării – o prelucrare periferică (în cazul unei reclame ce apare în fundal) sau una realizată cu atenţie deplină (cazul reclamei analizate critic). De exemplu, o reclamă cu pui de animale sau copii şi oameni atractivi, râzând, poate induce sentimente calde, vagi, aproape pentru orice produs, chiar şi pentru o asigurare de viaţă, în cazul în care persoana nu este prea atentă. Însă Petty şi Cacioppo au constatat că, dacă oamenii examinează îndeaproape argumentele unei reclame, ei au mai multe şanse să evalueze calitatea informaţiilor şi este mai puţin probabil să fie influenţaţi de atmosferă (de frumuseţea celor care fac reclama produsului).

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Tema. Psihologia reclamei Obiect: Psihologia Sociala si Economica