Adaptarea preţurilor pe tipuri de piaţă 3.1. Particularităţile formării preţului pe piaţa cu concurenţă perfectă. 3.2 Particularităţile formării preţului în cadrul monopolului absolut. 3.3. Particularităţile formării preţului pe piaţa cu concurenţă monopolistă. 3.4. Particularităţile formării preţului pe piaţa cu concurenţă oligopolistă. Metodele de determinare a preţurilor 1. Metodele de determinare a preţurilor în baza costului. 2. Metoda de determinare a preţurilor orientată spre recuperarea investiţiilor. 3. Fundamentarea preţului în funcţie de parametrii cost – volum – profit. (Metoda pragului de rentabilitate (marjei de contribuţie)). 4. Metode de corelare a preţurilor la produsele noi. 5. Metode de determinare a preţurilor orientate spre concurenţă. 6. Determinarea preţurilor în baza echilibrului dintre cost, cerere şi concuremţă (Modelul 3 „C”).
Comentariul tau va fi primul
Curs: Adaptarea preţurilor pe tipuri de piaţă. Metodele de determinare a preţurilor. Profesor: Popa Daniela