Intreprinderea turistic - Platon

CURSUniversitate ASEM Caiet Magament

preview iconExtras din document

Tema III. Teoria şi practica managerială a agenţiei de turism 1. Conceptul de firmă turistică ca obiect al managementului 2. Obiectivele şi funcţiile firmei de turism 3. Organizarea procesuală şi structurală a firmei de turism 4. Managementul capacităţii de producţie al firmei de turism 5. Cultura managerială în cadrul firmei de turism 1. Conceptul de firmă turistică ca obiect al managementului Scopul oricărei firme turistice în procesul activităţii sale economice este obţinerea unui anumit profit. Deaceea orice firmă turistică trebuie să dispună de un plan pentru realizarea obiectivelor propuse, fără de care aceasta nu ar fi eficientă. Realizarea obiectivelor presupune alocarea unor resurse financiare, materiale şi umane. Prin urmare, firma turistică este o întreprindere constituită dintr-un grup de oameni cu concepţii comune, uniţi conform unui statut juridic, care desfăşoară un complex de procese de muncă, utilizând mijloacele de muncă, concretizate în produse şi servicii turistic destinate comercializării, în vederea obţinerii unui profit. Firma turistică trebuie să dispună de un plan pentru realizarea obiectivelor propuse. În economia de piaţă succesul sau eşecul firmei turistice depinde de managementul organizatoric. Firma există pentru a satisface nevoile clienţilor. La baza activităţii firmei trebuie pusă satisfacerea necesităţilor clientului. Din punct de vedere managerial, firma turistică este constituită dintr-un sistem complex socio-economic, tehnico-material

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Intreprinderea turistic Profesor: Platon