Cursul Managementul în turism Tema I. Bazele managementului în cadrul agenţiei de turism 1.1. Definirea obiectul şi metoda de studiu al managementului ca ştiinţă 1.2. Funcţiile managementului în cadrul agenţiei de turism 1.3. Premizele care influenţează asupra managementului firmei turistice 1.4. Definirea sistemului de management al agenţiei de turism Tema II. Teoria şi practica managerială a agenţiei de turism 2.1. Conceptul de firmă turistică ca obiect al managementului 2.2. Obiectivele firmei de turism 2.3. Funcţiile firmei de turism 2.4. Cultura managerială în cadrul firmei de turism Tema III. Rolul deciziei în gestionarea firmei de turism 3.1. Conceptul şi factorii deciziei manageriale 3.2. Tipologia deciziilor manageriale 3.3.Etapele procesului decizional 3.4. Rolul informaţiei în procesul de luare a deciziei Tema IV. Personalitatea managerului – ca resursă de bază a succesului firmei de turism 4.1. Particularităţile muncii cadrelor de conducere în cadrul firmei de turism 4.2. Stilurile de management existente în firmele de turism 4.3. Tipurile de manageri Tema V. Managementul riscurilor în cadrul firmei de turism 5.1. Riscul în businessul turistic 5.2. Funcţiile şi clasificarea riscurilor Tema VI. Managementul Resurselor Umane în Turism 6.1. Recrutarea personalului 6.2. Selecţia personalului 6.3. Adaptarea angajaţilor 6.4. Pregătirea profesională 6.5. Evaluarea performanţelor 6.6. Recompensarea angajaţilor
Comentariul tau va fi primul
Curs: Managementul serviciilor turistice Profesor: Platon Nicolae