Tema N 1. Bazele managementului în cadrul întreprinderii de turism 1.1. Evoluţia ştiinţei management 1.2. Abordări conceptuale ale managementului ca ştiinţă 1.3. Principiile de bază ale managementului întreprinderii de turism 1.4. Funcţiile managementului în cadrul întreprinderii de turism 1.5. Impactul managementului asupra performanţelor întreprinderii turistice 1.6. Definirea sistemului de management al întreprinderii de turism Tema N 2. Teoria şi practica managerială a agenţiei de turism 2.1. Conceptul de firmă turistică ca obiect al managementului 2.2. Obiectivele şi funcţiile firmei de turism 2.3. Organizarea procesuală şi structurală a firmei de turism 2.4. Managementul capacităţii de producţie al firmei de turism 2.5. Cultura managerială în cadrul firmei de turism Tema N 3. Rolul deciziei în gestionarea firmei de turism 3.1. Conceptul şi factorii deciziei manageriale 3.2. Tipologia deciziilor manageriale 3.3. Etapele procesului decizional 3.4. Rolul informaţiei în procesul de luare a deciziei 3.5. Optimizarea procesului decizional Tema N 4. Managementul resurselor umane în cadrul firmei de turism 4.1. Specificul activităţii resurselor umane în cadrul firmei de turism 4.2. Recrutarea personalului 4.3. Selecţia personalului 4.4. Adaptarea angajaţilor 4.5. Pregătirea profesională 4.6. Evaluarea performanţelor 4.7. Perfecţionarea personalului 4.8. Recompensarea angajaţilor Tema N 5. Personalitatea managerului – ca resursă de bază a succesului firmei de turism 5.1. Particularităţile muncii cadrelor de conducere în cadrul firmei de turism 5.2. Stilurile de management existente în firmele de turism 5.3. Tipurile de manageri Tema N 6. Managementul comunicării manageriale în activitatea de turism 6.1. Aspecte ale comunicării manageriale 6.2. Componentele şi tehnica comunicării în cadrul firmelor de turism 6.3. Deficienţele procesului de comunicare 6.4. Metode şi tehnici de perfecţionare a comunicării 6.5. Negocierea afacerilor în cadrul firmelor de turism Tema N 7. Managementul riscurilor în cadrul firmei de turism 7.1. Definirea riscului 7.2. Riscul în businessul turistic 7.3. Funcţiile riscurilor 7.4. Clasificarea riscurilor Tema N 8. Managementul agenţiei de turism 8.1. Procesul de creare a unei firme de turism 8.2. Planul de afaceri ca element strategic al dezvoltării agenţiei de turism 8.3. Certificarea activităţii de turism 8.4. Licenţierea activităţii de turism 8.5. Activitatea de producţie în cadrul agenţiei de turism 8.6. Voucherul şi contractul turistic Tema N 9. Prestatorii serviciilor turistice 9.1. Tur-operatorii 9.2. Agenţiile de turism 9.3. Personalul firmelor de turism 9.4. Atribuţiile funcţionale a personalului din cadrul firmelor de turism Tema N 10. Managementul serviciilor în industria turismului ... Tema N 11. Încheierea contractelor cu furnizorii de servicii turistice ...
Mersi mersi mersi........o informatie foarte buna)))))))
Curs: Management in Turism Profesor: Platon Nicolae