Copiuta - Cercetarea de mk - Paic Axenti

CURSUniversitate ASEM Caiet Marketing Social Politic

preview iconExtras din document

Cercetarea de marketing este culegerea sistematică, înregistrarea, stocarea şi analizarea datelor privind aspecte legate de marketingul bunurilor şi serviciilor. cercetarea de marketing - reprezintă o serie de activităţi prin intermediul cărora, cu ajutorul unor concepte, tehnici ştiinţifice se realizează specificarea, măsurarea, culegerea, analiza informaţiilor de marketing destinate conducerii unităţii economice, pentru cunoaşterea mediului în care funcţionează, identificarea oportunităţilor şi evaluarea alternativelor acţiunilor de marketing şi a efectelor acestora. Aspectele definiţiilor:1.Cercetările de MK trebuie să fie efectuate sistematic2.Cercetarea de MK nu este o măsură unică ci include un ansablu de acţiuni sau procese 3.Datele pot parveni din diferite surse: din cadrul companiei , dela organizaţii specializate, de la specialiştii angajaţi de firmă.4. Cercetăril pot fi aplicate în orice domeniu al MK.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Copiuta - Cercetarea de mk Profesor: Paic Axenti