Relatii reciproc- avantajoase cu furnizorii in cadrul societatii SC UNIC SRL - Negru

CURSUniversitate ASEM Caiet Managementul Aprovizionarii

preview iconExtras din document

„Relatia Client- Furnizor” Mediul economic actual este supus unei tendinţe majore de dezvoltare a relaţiilor sociale bazate pe modelul relaţiei client – furnizor (Fig.3), care se caracterizează prin : ▪ Posibilitatea acordată clientului de a alege în mod activ - ceea ce determină o concurenţă sporită între furnizori şi, deci, necesitatea căutării, identificării şi realizării unor diferenţieri cât mai utile; ▪ Realizarea unui schimb bazat pe adecvarea valorii produselor/ serviciilor - aşa cum este ea obţinută de furnizor - la cerinţele/ exigenţele clientului; ▪ Asigurarea unei continuităţi a relaţiei client - furnizor (care depinde atât de gradul de satisfacere a cerinţelor clientului cât şi de atractivitatea alternativelor ce sunt propuse acestuia). De remarcat că nu se poate obţine şi îmbunătăţi CALITATEA unui produs/ serviciu dacă nu se colectează cerinţele/ exigenţele clienţilor (înainte de realizarea produsului/ serviciului), şi reacţiile clienţilor (ulterior vânzării produsului/ serviciului), precum şi dacă nu se ţine cont de aceste informaţii în procesul de realizare a produsului/ serviciului. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Relatii reciproc- avantajoase cu furnizorii in cadrul societatii SC UNIC SRL Profesor: Negru