Tema 1: Esența managementului aprovizionării 1.1. Definirea și elementele aprovizionării Activitatea de aprovizionare a unităţilor economice este una din principalele în cadrul ei cu care se începe procesul de producţie şi asupra căreia se concentrează atenţia întreprinderii şi care necesită alocarea unor resurse financiare considerabile. Managementul aprovizionării reprezintă activitatea prin care se asigură elementele materiale şi tehnice necesare producţiei, în volumul şi structura care să permită realizarea obiectivelor generale ale întreprinderii, în condiţiile unor costuri minime şi ale unui profit cât mai mare Etapele procesului de aprovizionare (lanţul aprovizionării) sunt următoarele: 1. Analiza ofertelor. 2. Alegerea furnizorilor. 3. Acceptarea ofertelor. 4. Negocierile. 5. Încheierea contractelor 6. Procurare (achiziţionare). 7. Organizarea transportului. 8. Recepţia şi stocarea mărfii. 9. Testarea mărfii. 10. Lansarea în producţie (alimentarea).
Comentariul tau va fi primul
Curs: Conspect mg aprovizionarii si vinzarii Profesor: Negru