1.1. Motivele și condițiile intemeierii unei afaceri. 1.2. Procesul alegerii unei afaceri. 1.3. Evaluarea ideii de afaceri. 1.4. Cauzele ce duc la eșecuri in micile afaceri. 1.1. Motivele și condițiile intemeierii unei afaceri. De ce ar vrea cineva să-şi asume riscul iniţierii unei afaceri proprii, ştiind că acesta este un lucru greu şi fără nici o garanţie de succes? Cu toate acestea, in fiecare zi milioane de oameni de pe intreg globul pămantesc se lansează in afaceri. Deseori răspunsul vine de la sine, adică din inţelegerea potenţialului micului business şi a faptului că el deschide in faţa oamenilor posibilităţi nelimitate: „Business mic, dar speranţe de succes mari!” Primul pas intr-o afacere este dorinţa şi tendinţa de a o iniţia. Stabilirea motivelor de iniţiere a unei afaceri este o condiţie primordială pentru un start bun. In baza studiilor realizate de savanţii in domeniu au fost evidenţiate cele mai răspandite motive stand la baza lansării in afaceri, care sunt enumerate in figura 2.1. ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Conceptul ideii de afaceri Obiect: Micile Afaceri