Tehnici promotionale - Marketing

CURSUniversitate UASM Profesor Nona

preview iconExtras din document

INTRODUCERE Modulul 1 – TEHNICILE PROMOŢIONALE ŞI COMUNICAREA DE MARKETING A FIRMEI 1.1. PROMOVAREA – PARTE A MIXULUI DE MARKETING 1.2. COMUNICAREA PROMOŢIONALĂ 1.3. STRATEGIA DE PROMOVARE Modulul 2 – MIXUL PROMOŢIONAL 2.1. ELABORAREA MIXULUI PROMOŢIONAL 2.2. TEHNICILE PROMOŢIONALE 2.3. FACTORI CARE INFLUENŢEAZĂSTABILIREA MIXULUI PROMOŢIONAL 2.4. ELABORAREA BUGETULUI PROMOŢIONAL Modulul 3 – PUBLICITATEA 3.1. PRINCIPIILE, OBIECTIVELE ŞI MIJLOACELE PUBLICITĂŢII 3.2. STRATEGIA CREATIVĂ ŞI STRATEGIA MEDIA ÎN PUBLICITATE Modulul 4 – PROMOVAREA VÂNZĂRILOR 4.1. LOCUL PROMOVĂRII VÂNZĂRILOR ÎN CADRUL MIXULUI DE PROMOVARE 4.2. TEHNCI DE PROMOVARE A VÂNZĂRILOR Modulul 5 – RELAŢIILE PUBLICE 5.1. PRINCIPALELE DECIZII ADOPTATE ÎN CADRUL MARKETINGULUI RELAŢIILOR PUBLICE 5.2. INSTRUMENTE ALE RELAŢIILOR PUBLICE Modulul 6 – SPONSORIZAREA 6.1. CARACTERISTICILE ŞI OBIECTIVELE SPONSORIZĂRII 6.2. DIMENSIUNILE SPONSORIZĂRII 6.3. DOMENIILE ÎN CARE SE APLICĂSPONSORIZAREA 6.4. SPONSORIZARE ŞI MECENAT Modulul 7 – FORŢA DE VÂNZARE 7.1. CARACTERISTICI ALE FORŢEI DE VÂNZARE 7.2. OBIECTIVELE ŞI STRATEGIA FORŢEI DE VÂNZARE 7.3. STRUCTURA ŞI MĂRIMEA FORŢEI DE VÂNZARE 7.4. REMUNERAREA FORŢEI DE VÂNZARE 7.5. MANAGEMENTUL FORŢEI DE VÂNZARE 7.6. INSTRUMENTE ALE FORŢEI DE VÂNZARE Modulul 8 – PUBLICITATEA DIRECTĂ 8.1. CONCEPTUL DE PUBLICITATE DIRECTĂ 8.2. DEZVOLTAREA PUBLICITĂŢII DIRECTE 8.3. OBIECTIVELE PUBLICITĂŢII DIRECTE 8.4. INSTRUMENTELE PUBLICITĂŢII DIRECTE 8.5. CREAREA MESAJULUI DE PUBLICITATE DIRECTĂ 8.6. BAZELE DE DATE DE MARKETING 8.7. AVANTAJELE PUBLICITĂŢII DIRECTE Modulul 9 – EFICACITATEA ACTIVITĂŢII PROMOŢIONALE 9.1. EFICACITATEA PUBLICITĂŢII 9.2. EFICACITATEA PROMOVĂRII VÂNZĂRILOR 9.3. EFICACITATEA ACTIVITĂŢILOR DE RELAŢII PUBLICE, SPONSORIZARE ŞI VÂNZARE PERSONALĂ

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Tehnici promotionale Obiect: Marketing