Temele 5-9 la mk social politic - Marketing Social Politic

CURSUniversitate ASEM Profesor Siscan

preview iconExtras din document

Studiul documentar in marketingul social politic Fisierul membrilor grupurilor tinta vizat Fisierul concurentilor Fisierul media Fisierul subcriptorilor Surse de informatii: anuare statistice, colectiile ziarelor si revistelor sau siteurilor acestora, anuarele telefonice, listele de alegatori, culegerile de acte normative, site-urile concurentilor sau ale altor organizatii care se preocupa de problema respectiva, rapoartele unor cercetari anterioare, informatiile primite de la militanti etc. Cercetarile calitative in marketing social-politic Avantajele cercetarilor calitative: Obtinerea unor raspunsuri mai profunde; Obtinerea unor idei noi si interesante; Rezultatele sunt valabile o perioada mai indelungata; Durata si costurile cercetarii sunt mai reduse. Metode de cercetare calitativa frecvent utilizate in mk s-p: Interviul in profunzime; Reuniunea de grupю Cercetarile cantitative in mk s-p: Criticile aduse sondajelor de opinie electorale: Sondajele preelectorale deformeaza rezultatele reale ale scrutinului; Esantioanele utilizate sunt reprezentative doar statistic, nu si calitativ; Calitatea rezultatelor redusa generata de conditiile realizarii sondajelor (respondentul este luat prin surprindere, solicitandu-i sa raspunda rapid si transat la intrebarile formulate cat mai simplu).

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Temele 5-9 la mk social politic Obiect: Marketing Social Politic