Studiul documentar in marketingul social politic Fisierul membrilor grupurilor tinta vizat Fisierul concurentilor Fisierul media Fisierul subcriptorilor Surse de informatii: anuare statistice, colectiile ziarelor si revistelor sau siteurilor acestora, anuarele telefonice, listele de alegatori, culegerile de acte normative, site-urile concurentilor sau ale altor organizatii care se preocupa de problema respectiva, rapoartele unor cercetari anterioare, informatiile primite de la militanti etc. Cercetarile calitative in marketing social-politic Avantajele cercetarilor calitative: Obtinerea unor raspunsuri mai profunde; Obtinerea unor idei noi si interesante; Rezultatele sunt valabile o perioada mai indelungata; Durata si costurile cercetarii sunt mai reduse. Metode de cercetare calitativa frecvent utilizate in mk s-p: Interviul in profunzime; Reuniunea de grupю Cercetarile cantitative in mk s-p: Criticile aduse sondajelor de opinie electorale: Sondajele preelectorale deformeaza rezultatele reale ale scrutinului; Esantioanele utilizate sunt reprezentative doar statistic, nu si calitativ; Calitatea rezultatelor redusa generata de conditiile realizarii sondajelor (respondentul este luat prin surprindere, solicitandu-i sa raspunda rapid si transat la intrebarile formulate cat mai simplu).
Comentariul tau va fi primul 
Curs: Temele 5-9 la mk social politic Obiect: Marketing Social Politic