1. Politica de produs în marketingul politic 2. Structura şi funcţiile imaginii politice 3. Politica de produs a organizaţiilor sociale 1. Politica de produs în marketingul politic În marketingul electoral, produsul este reprezentat de candidat şi de ideile sale. Componentele produsului electoral componente corporale - se referă la persoana candidatului: vârsta, sexul, aspectul fizic, timbrul vocii, îmbrăcămintea etc. componente acorporale - se referă atât la persoana candidatului, cât şi la ideile acestuia: numele candidatului şi originea sa, apartenenţa partinică, programul politic, experienţa, moralitatea etc. comunicaţiile cu privire la produs - reprezintă ansamblul activităţilor desfăşurate de candidat, prin intermediul mijloacelor specifice politicii de comunicaţie imaginea produsului - constituie sinteza reprezentărilor mentale ale candidatului în rândul alegătorilor. ...
Comentariul tau va fi primul
06:54Curs: Politica de produs a organizaţiilor sociale şi politice Obiect: Marketing Social Politic