Partea I-a Constituirea, definirea şi dezvoltarea marketingului social-politic 1. Particularităţile marketingului social-politic 2. Apariţia şi dezvoltarea marketingului social-politic Partea a II-a Mediul de marketing şi piaţa organizaţiilor sociale şi politice 3. Mediul extern de marketing al organizaţiilor sociale şi politice 4. Piaţa organizaţiilor sociale şi politice Partea a III-a Politici de marketing social-politic 5. Strategii de marketing social-politic 6. Politica de produs 7. Politica de preţ 8. Politica de distribuţie 9. Politica promoţională Partea a IV-a Gestiunea resurselor în cadrul organizaţiilor sociale şi politice 10. Gestiunea resurselor umane în organizaţiile sociale şi politice 11. Gestiunea resurselor de timp în organizaţiile sociale şi politice 12. Gestiunea resurselor financiare în organizaţiile sociale şi politice
Comentariul tau va fi primul
Curs: Marketing social politic - Suport de curs Obiect: Marketing Social Politic