Bucureşti - martie 2007 - Partea I-a. Fundamentele marketingului social-politic Capitolul nr. 1. Marketingul clasic şi aspecte sociale ale dezvoltării sale intensive 1.1. Definiţia marketingului O definiţie cvasi-oficială a marketingului este cea formulată de Asociaţia Americană de Marketing - cea mai prestigioasă organizaţie internaţională a specialiştilor în marketing - în anul 1988: Marketingul reprezintă procesul planificării şi execuţiei conceptului [de produs - n.n.], stabilirii preţului, promovării şi distribuţiei ideilor, bunurilor şi serviciilor, pentru a crea schimburi care să satisfacă obiective individuale şi organizaţionale. 1.2. Marketingul clasic şi implicarea socială a întreprinderii După apariţia sa, în urmă cu aproximativ un secol, marketingul a cunoscut un amplu proces de dezvoltare, atât în planul practicii, cât şi în cel al teoriei, proces ce poate fi sintetizat în două
Comentariul tau va fi primul
Curs: Marketing Social Politic Obiect: Marketing Social Politic