Curs marketingul direct - Marketing Direct

CURSUniversitate USM Profesor Buzdugan Mariana

preview iconExtras din document

CUPRINS: INTRODUCERE..........................................................................................................................2 CAPITOLUL I.PROMOVAREA. SCURT ISTORIC..............................................................3 CAPITOLUL II.PARTICULARITĂŢI ALE INSTRUMENTELOR DE PROMOVARE...........................................................................................5 CAPITOLUL III. FACTORII PROMOŢIONALI DATORITĂ PRODUSULUI ŞI MASS-MEDIEI..........................................................................................9 3.1. FACTORII PROMOŢIONALI DATORITĂ PRODUSULUI......................................9 3.1.1. CALITATEA.................................................................................................................9 3.1.2. DESIGN ŞI ESTETICA MĂRFURILOR................................................................17 3.1.3. AMBALAJUL.............................................................................................................23 3.1.4. MERCHANDISINGUL..............................................................................................28 3.1.5. MARCA.......................................................................................................................32 3.1.6. PREŢURILE PROMOŢIONALE............................................................................36 3.2. FACTORII PROMOŢIONALI DATORITĂ MASS-MEDIEI..................................37 3.2.1. TITLUL.......................................................................................................................37 3.2.2. TEXTUL......................................................................................................................38 3.2.3. SLOGANUL................................................................................................................38 3.2.4. ILUSTRAŢIA..............................................................................................................38 3.2.5. COLORITUL..............................................................................................................38 CAPITOLUL IV. DEFINIREA ŞI CARACTERISTICILE SPECIFICE MARKETINGULUI DIRECT...............................................40 CAPITOLUL V. PARALELĂ ОNTRE MIXUL DE MARKETING ŞI MARKETINGUL DIRECT.........................................................................48 CAPITOLUL VI. COMUNICAREA ОN MARKETINGUL DIRECT....................................53 6.1. COMPONENTELE SISTEMULUI DE COMUNICARE DIRECTA......................53 6.2. PROCESELE SPECIFICE DESFASURATE LA NIVELUL SISTEMULUI DE COMUNICARE DIRECTA.........................................................54

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Curs marketingul direct Obiect: Marketing Direct