Tema 1, corespondenta. notiuni de baza. - Maria

CURSUniversitate ASEM Caiet Corespondenta Economica

preview iconExtras din document

1.1. Definirea corespondenţei oficiale ca metodă indispensabilă de comunicare şi de lucru pentru agenţii economici Ce înseamnă să fii cu adevărat un om de afaceri în lumea aceasta nouă şi curajoasă a competiţiei, în care informaţia şi tehnologia ne devorează? Tehnologia este minunată, dezirabilă, necesară şi profitabilă, dar nu ar trebui ca ea să ne facă mai puţin umani. Manierele de mâine vor implica computere, cipuri, aparatură digitală, sateliţi – poate chiar relaţii cu fiinţe extraterestre! Dar înainte de orice, viitorul trebuie să fie o lume a politeţii, a atenţiei faţă de interlocutori. În acest context, importanţa ce revine comunicării scrise (mai ales corespondenţei de afaceri) este clară. La ce folosesc cele mai frumoase eforturi ale întreprinderii pentru a apărea într-o lumină pozitivă în ochii partenerilor de afaceri şi ai publicului, dacă acestea sunt anulate de o slabă prestaţie în domeniul corespondenţei? Altfel spus, comunicarea scrisă (activitatea de corespondenţă) a unei întreprinderi pretinde ca, prin încadrarea sa în filozofia unităţii, să-i ofere o imagine unitară în exterior, să-i reflecte personalitatea ca stil şi ton.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Tema 1, corespondenta. notiuni de baza. Profesor: Maria