INTRODUCERE TEMA NR. 1: CONCEPTUL DE SERVICII: EVOLUŢII ŞI CLASIFICĂRI 1.1. Criterii de sectorizare a activităţilor economic 1.2. Conceptul de serviciu 1.3. Teorii despre sectorul terţiar 1.3.1. Teorii economice despre servicii în sec. al XVII – XVIII-lea 1.3.2. Serviciile în gândirea economică a sec. XIX 1.3.3. Gândirea economică despre servicii în secolul XX 1.4. Clasificarea serviciilor în economia modernă 1.5. Diversificarea serviciilor şi interdependenţa lor cu celelalte activităţi din economie şi societate 9 TEMA NR. 2: MANAGEMENTUL SERVICIILOR: CONŢINUT, PRINCIPII, OBIECTIVE 2.1. Etape consacrate în dezvoltarea managementului 2.2. Principiile managementului în servicii 2.3. Conţinutul, obiectivele şi factorii de influenţă a conducerii activităţii firmelor de servicii 2.4. Caracteristicile serviciilor, ca determinanţi ai unui management particular 2.5. Funcţiile firmei. Abordare clasică cu particularizare la cazul serviciilor TEMA NR. 3: DESCRIEREA GENERALĂ A REALIZĂRII SERVIRII. SERVUCŢIA 3.1. Structura organizaţiilor ce funcţionează în sectorul serviciilor 3.2. Specificităţile serviciilor 3.3. Componentele managementului servucţiei 3.4. Importanţa conducerii operative TEMA NR. 4: COMPORTAMENTUL ORGANIZAŢIILOR CE FUNCŢIONEAZĂ ÎN SECTORUL SERVICIILOR 4.1. Imaginea ideală a stării viitoare a organizaţiilor ce funcţionează în servicii 4.2. aptitudinile ce trebuie să le posede o firmă de servicii 4.3. Cultura organizaţională în firmele de servicii TEMA NR. 5: MANGEMENTUL SERVICIILOR ŞI RELAŢIILE CU PIAŢA 5.1. Particularităţi ale marketingului în servicii 5.2. Aspecte privind concurenţa în firmele de servicii 5.3. Costul, valoarea şi preţul în firmele de servicii TEMA NR. 6: MANAGEMENTUL PERSONALULUI ŞI IMPORTANŢA PRODUCTIVITĂŢII ÎN ÎNTREPRINDERILE DE SERVICII 6.1. Componente şi acţiuni în cadrul managementului resurselor umane 6.2. Climatul psiho-social şi promovarea în firmele de servicii 6.3. Caracteristicile muncii cadrelor de conducere în firmele de servicii 6.4. Problema productivităţii în firmele de servicii TEMA NR. 7: DEZVOLTAREA FIRMEI ŞI MANAGEMENTUL STRATEGIC 7.1. Oferta – ca potenţial în servicii 7.2. Dezvoltarea – etapă importantă la nivelul managementului serviciilor 7.2.1. Importanţa inovării în servicii 7.2.2. Proiectarea serviciilor 7.3. Aspecte de corelare a capacităţilor cu cererea. Posibilităţi de modificare şi dirijare a cererii 7.4. Alte aspecte cu implicaţii strategice 7.5. Principii şi cerinţe de bază ale strategiilor firmelor de servicii 7.6. Strategiile de creştere ale firmelor de servicii 175 TE MA NR. 8: IMPORTANŢA MANAGEMENTULUI CALITĂŢII ÎN FIRMELE DE SERVICII 8.1. Caracteristicile calităţii şi a managementului calităţii în servicii 8.2. Măsurarea şi controlul calităţii în servicii 8.3. Căi, tehnici şi măsuri de asigurare a calităţii în cadrul managementului serviciilor
Comentariul tau va fi primul
22:08Curs: Managementul serviciilor Obiect: Managementul