Tehnici Promotionale (rezumat) Tema 1 Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 1.Comunicatiile de Mk-este un factor esential in asigurarea succesului intreprinderilor pe piata si presupune transmiterea de informatii si mesaje catre segmentele tinta cu scopul de ai determina sa cumpere si sa consume 2.Functiile economico-sociale ale activitatilor promotionale: a. furnizarea de informatii atit cumparatorilor cit si intermediarilor b. neutralizarea inform. nefavorabile ce se raspindesc prin zvonuri c. stimularea cererii care este un scop direct si imediat d. atenuarea functiilor cererilor in special la produsele sezoniere e. deferentierea produselor si in special a marcilor f. lupta cu concurentii g. influentarea persoanelor cu putere de decizie in diferite instante h influentarea comportamentului public i formarea imaginei j. justificarea pretului produselor si serviciilor k.Constientizarea publicului privind produsele si serviciile noi 3.Comunicarea in cadrul intreprinderii se face prin mai multe activitati de management si marketing, cu referinta la activitatile de mk putem afirma ca toate elementele mixului contribuie la comunicare. Politica de produs - a.calitate, b.designe, c.ambalaj, d.marca Politica de pret - a.nivel de pret, b.variatiile de pret, Politica de distributie - a.selectarea intermediarilor cu partenerii de afaceri Politica de promovare - a.submixul promotional, b.selectarea intermediarilor cu partenerii de afaceri Politica de personal - a.angajatii intreprinderii propaga inform spre publicul organiz.(in mod special cu clientii) 4.Promavaraha, e-de la cuvintul promotion din originea engleza semnifica impingerea sau inaintarea care in mk are sensul de a impinge consumatorul spre actiune sau cumparare. 5.Comunicarea este un proces in rezultatul careia trebuie sa se asigure o sesizare identica a mesajului atit de emitator cit si de receptor,astfel sistemul de comunicare prin care intreprinderea pune in circulatie o idee ,informatie sau atitudine este format din urmatoarele elemente : a.emitatorul - deobicei este intreprinderea b.receptoru pot fi clientii, parteneri de afaceri, intermadiari, statul, diferite institutii c.mesaj -o informatie codificata ce urmeaza a fi transmisa spre receptor d.feed back -reactia inversa la mesajul receptionat
Comentariul tau va fi primul
Curs: Tehnici promotionale in marketing Obiect: Managementul Marketingului