1.1. Esenţa şi conţinutul managementului corporativ 1.2. Conceptul şi esenţa principiilor de management 1.3. Principiile generale al managementului corporativ 1.4. Principiile speciale ale managementului corporativ 1.1. Esenţa şi conţinutul Managementului Corporativ În condiţiile Moldovei, o studiere permanentă a problemelor legate de argumentarea structurii raţionale a aparatului de dirijare a firmei (în cadrul businessului mare, de aceasta se ocupă managementul corporativ special), sistemului de comunicaţii şi fluxuri informaţionale, metodelor de adoptare a deciziilor administrative în condiţiile de computerizare şi controlului asupra executării lor. Totodată se analizează realizările în domeniul statisticii matematice moderne şi tehnologia computerelor. Crearea şi asigurarea condiţiilor funcţionării economiei de piaţă liberă în ţara noastră au impus cu necesitate realizarea unui cadru juridic adecvat care să reglementeze statutul noilor agenţi economici şi raporturile juridice la care aceştia participă. În Republica Moldova o perioadă mare de timp nu au existat forme private de activitate. În perioada de tranziţie, mai corect ar fi spus de rupere a legăturilor social-economice cu ţările sistemul socialist, au apărut forme noi de activitate, bazate pe capital cumulativ, social: societăţi pe acţiuni, bănci comerciale pe acţiuni, fonduri de investiţii, companii de trust, etc. Odată cu apariţia acestora a apărut şi probleme noi: bonurile patrimoniale dădeau drept la o parte din patrimoniul statului, dar nu indicau metodologia de formarea a relaţiilor noi, într-o economie inedită. Proprietarii, acţionarii, pe de o parte deţin putere asupra capitalului social
Comentariul tau va fi primul
21:54Curs: Conceptul şi esenţa obiectului Managementul Corporativ Obiect: Management Corporativ