1. Clase. O definitie “bruta” a clasei ar fi aceea ca este un concept extins al unui tip de date abstract : in loc sa contina numai informatii – variabile – , contine si functii. Un obiect este o instantiere a unei clase. Mai precis, clasa ar fi tipul de date si obiectul ar fi variabila. La programarea obiectuala stau la baza: incapsularea (private, protected, public, published), polimorfismul si mostenirea 2. Structuri şi clase. O structură de date este un grup de elemente de date grupate împreună sub un singur nume. Aceste elemente de date, cunoscut sub numele de membri, poate avea diferite tipuri şi lungimi diferite. Primul lucru pe care trebuie să ştim este că o structură de date creează un tip nou: Odată ce o structură de dateeste declarată, un nou tip cu identificatorul specificat ca nume_structra este creat si poate fi folosit în restul programului ca orice alt tip de date. Implicit datele in structura sunt public pe cind in clasa private, de asemenea poate avea functii membre.
Comentariul tau va fi primul 
Curs: Raspunsuri pentru examen la POO Profesor: Linga Ion