1. Sursele de formare a ofertei de mărfuri. 2. Determinarea volumului total al cererii. Balanţa veniturilor şi cheltuielilor populaţiei. 3. Principiile de analiză a consumului. Propensiunea consumului şi legile "Engel" Obiectivele de referinţă definirea semnificaţiei exacte a conceptelor referitoare la cererea, oferta și consumul populației și aprecierea importanței acestora pentru studiul rezultatelor activităţii economice a întreprinderii; descrierea şi ilustrarea prin date concrete, evaluări şi cifre a importanţei acestor indicatori pentru aprecierea economică a activităţi întreprinderii cooperatiste; abilitatea de a expune în scris rezultatele studiilor şi cercetărilor proprii asupra subiectului dat sub forma de referate sau teză de curs, şi anume a organiza, a prezenta informaţia relevantă la subiect în mod clar şi coerent, a utiliza vocabular apropriat, potrivit situaţiei studiate, a construi propriul material ilustrativ (scheme, tabele, diagrame), a formula propriile sentinţe la subiectul cercetat
Comentariul tau va fi primul
22:29Curs: Cererea și oferta, consumul populației - aspecte aplicative de activitate a întreprinderii Universitate: Liceul G. Cosbuc