Subiectele pentru examenul de promovare ”Marketingul în comerț” - Lazarev

CURSUniversitate Colegiul National de Comert al ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Descrie esenţa marketingului și premisele apariţiei şi dezvoltării marketingului. Descrie esenţa şi funcţiile marketingului. Caracterizează domeniile şi specializarea marketingului. Explică principiile marketingului: Caracterizează conţinutul şi rolul mediului de marketing al întreprinderii. Analizează micromediul întreprinderii şi rolul lui în luarea deciziilor de marketing. Analizează macromediul întreprinderii şi rolul lui în luarea deciziilor de marketing. Definește piaţa în viziunea de marketing și descrie tipurile de pieţe. Descrie piața întreprinderii în viziunea de marketing. Caracterizează dimensiunile şi căile de extindere a pieţei întreprinderii. Definește conţinutul cercetărilor de marketing. Tipologia cercetărilor de marketing. Explică în ce constă procesul de organizare şi desfăşurare a cercetărilor de marketing. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Subiectele pentru examenul de promovare ”Marketingul în comerț” Profesor: Lazarev