Managementul Desfacerii - Jalenco M.

CURSUniversitate USM Caiet Bazele Managementului

preview iconExtras din document

1. Managementul desfacerii: concept, activităţi componente "Managementul desfacerii produselor" reprezintă activitatea prin care se asigură vânzarea rezultatelor producţiei. Acţiunea implică stabilirea căilor, formelor şi modalităţilor prin care urmează a fi vândute produsele fabricate, ca şi a pieţelor care pot constitui sfera de desfacere. Prin desfacerea produselor (vânzarea lor) se încheie practic circuitul economic al întreprinderii Managementul desfacerii se prezintă ca un proces unitar complex, căruia îi este proprie o structură extinsă de activităţi specifice care au în vedere problemele legate de conducerea, coordonarea, previziunea-planificarea, programarea, organizarea, contractarea-vânzarea produselor, antrenarea, urmărirea şi controlul derulării-realizării activităţii, analiza şi evaluarea rezultatelor. Aceasta reprezintă caracteristica esenţială a managementului desfacerii. Managementul desfacerii producţiei industriale - componentă a funcţiunii comerciale a întreprinderii - are ca obiectiv principal vânzarea produselor din profilul propriu de fabricaţie în condiţii de eficienţă. În acest scop se desfăşoară mai multe "activităţi specifice", şi anume:

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Managementul Desfacerii Profesor: Jalenco M.