1 FRANCHISING:CONCEPT ŞI TEHNICĂDE AFACERI 1.1 Concept ul, avant ajele şi dezavantajele franchisingului Concept ul şi rolul franchisingului Forme de franchising Avantajele şi dezavantajele franchisingului 1.2 Evaluarea afacerii de franciză Evaluarea francizei Evaluarea franchiserului Evaluarea franchisee-ului 1.3 Factorii de succes în franchising 2 EXPERIENŢA DE FRANCHISING ÎN ŢĂRILE EUROPEI CENTRALE ŞI DE SUD EST 2.1 Apariţia şi evoluţia franchisingului Scurt istoric şi situaţia actuală Cadrul legal şi instituţional Franchisingul în ţările Europei Centrale şi de Sud-Est 2.2 Bariere de implementare 2.3 Perspective de dezvoltare Factorii de creştere Domenii cu potenţial de dezvoltare 3 CADRUL LEGAL AL FRANCHISINGULUI ÎN REPUBLICA MOLDOVA 3.1 Actele normative în vigoare Caracteristica generală Oport unităţi şi ameninţări legale 3.2 Contractul de franchising Modelul şi structura contractului de franchising Recomandări pentru realizarea contractului de franchising 4 SITUAŢIA ACTUALĂ ŞI PERSPECTIVELE FRANCHISINGULUI ÎN MOLDOVA 4.1 Sit uaţia actualăa franchisingului în Moldova 4.2 Bariere de implementare şi căi de soluţionare. 4.3 Factori de creştere în evoluţia franchisingului 5 OPORTUNITĂŢI DE FRANCHISING PENTRU MEDIUL DE AFACERI DIN MOLDOVA 5.1 Domenii de activitate economică 5.2 Participarea la fondarea afacerii 5.3 Intermedierea în franchising 5.4 Practici de franchising în Moldova: studii de caz Servicii de copiere „Xerox” Servicii de automatizare a evidenţei contabile „1C” Restaurantele fast-food „McDonald’s” 5.5 Etape de implementare a sistemului de franchising 5.6 Propuneri privind dezvoltarea franchisingului în Moldova Impulsionarea ofertei şi stimularea cererii de franciză pe piaţă Consolidarea şi crearea cadrului legal şi instituţional Dezvoltarea spaţiului informaţional al franchisingului în Moldova.
Comentariul tau va fi primul
Curs: Franchising: tehnică de afaceri şi oportunităţi pentru antreprenori Profesor: Gurau