1. Apariţia şi dezvoltarea publicităţii 2. Conţinutul, rolul şi caracteristicile publicităţii 3. Formele publicităţii 4. Publicitate şi media. Tipuri de media 5. Creaţia publicitară 1. Apariţia şi dezvoltarea publicităţii Publicitatea este unul dintre cele mai flexibile şi mai creative instrumente de comunicare ale marketingului. Este folosită de toate companiile iar obiectivele specifice publicităţii variază foarte mult. Publicitatea este o tehnică de comunicare ce presupune derularea unui demers complex de natură persuasivă, pentru a cărui realizare sunt utilizate instrumente specifice, în măsură să provoace o presiune psihologică asupra publicului vizat. Iniţiatorul acţiunilor de comunicare publicitară este anunţătorul care, în vederea realizări obiectivelor comunicaţionale stabilite, doreşte să transmită unui public bine determinat un mesaj nepersonal cu privire la firmă, la produsele sau serviciile sale. David Ogilvy spunea în una din lucrările sale: “consider că publicitatea nu este un divertisment sau o artă, ci un mijloc de informare. Atunci când scriu un text publicitar, nu doresc să fiu “creativ”. Vreau ca aceasta să fie găsit suficient de interesant, încât să determine cumpărarea produsului.” Ogilvy aduce în sprijinul afirmaţiilor sale un argument hotărâtor: volumul vînzărilor antrenate de anunţurile publicitare. ...
Comentariul tau va fi primul
00:58Curs: Tipuri de Publicitate. Formele şi funcţiile publicităţii. Profesor: Ghitiu