Tehnici promoţionale 1. Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 2. Factorii şi condiţiile de influenţă a eficienţei comunicaţiilor de marketing 3. Tendinţele mondiale ale pieţei reclamei 4. Tendinţele pieţei reclamei din Republica Moldova 5. Conţinutul, forma şi structura mesajului promoţional 6. Principii de bază în elaborarea mesajelor promoţionale 7. Rolul imaginilor şi culorilor în mesajele promoţionale 8. Reclama ca factor socio-cultural. Esenţa şi obiectivele reclamei 9. Conţinutul campaniei de reclamă 10. Cercetări privind elaborarea reclamei 11. Caracteristica televiziunii, radioului, presei, târgurilor şi expoziţiilor ca mijloc de comunicare 12. Caracteristica tipăriturilor, suvenirurilor – reclamă, poştei, reclamei exterioare, internetului, cinematografelor ca mijloc de comunicare 13. Metode de formare a bugetului de reclamă în întreprindere 14. Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul 15. Noţiunea de imagine a întreprinderii. Factori de influenţă asupra imaginii întreprinderii 16. Activităţi privind crearea imaginii întreprinderii 17. Caracteristica press – realisului, articolului şi briefingului pentru presă ca tehnici de relaţii cu publicul 18. Caracteristica conferinţei de presă şi interviului ca tehnici de relaţii cu publicul 19. Esenţa şi particularităţile marketingului direct 20. Condiţii şi principii de realizare a vânzărilor directe 21. Conţinutul şi obiectivele stimulării vânzărilor
Comentariul tau va fi primul
Curs: TEHNICI PROMOTIONALE Profesor: GFDAGAH