Psihologie economica - Gamanji Nina

CURSUniversitate UTM Caiet Psihologia Sociala si Economica

preview iconExtras din document

1. Obiectul si problematica Psihologiei economice - Concepte fundamentale. - Edificarea identitatii. - Psihologia economica romaneasca. 2. Metodele psihologiei economice - Contingente metodologice cu Psihologia si Sociologia. - Observatia, experimental, ancheta (interviul si chestionarul). - Raportul dintre planurile teoretic si empiric 3. Psihologia consumatorului - Aspecte genetice, personologice, de gen, varsta; invatare si dezvoltare. - Taxonomia cumparatorului. - Reglajul psihic al actului de cumparare. 4. Psihologia vanzarii si a reclamei. - Continutul psihologic al actului de vanzare-cumparare. - Psihologia reclamei. - Un gen de merceologie psihologica: conotatiile psihice ale produsului comercial. - Mijloace, mesaje si creativitate in formele consecrate ale reclamei. 5. Motivatia de consum. - Resurse motivationale. - Dezvoltarea trebuintelor si evolutia consumului. - Efecte ale traditiei si reclamei. - Motivatia de amanare sau economisire. 6. “Model economic” al comportamentului uman. - Istoric al problematici. - Caracterul contradictoriu al datelor si utilitatea abordarii. - Schita a personalitatii industriasului. 7. Afacerea,- un concept-cheie in Psihologia economica. - Coordonate socioculturale, personologice si institutionale. - Conditii organizatorice in initiativa, succes si sponsorizare.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Psihologie economica Profesor: Gamanji Nina