Unitatea de învăţare nr. 1 - TURISMUL - ACTIVITATE ECONOMICO-SOCIALĂ 1.1. Conceptele de „turism" şi „turist" 1.1.1. Repere istorice 1.1.2. Abordări actuale ale noţiunilor fundamentale din turism 1.2. Turismul şi dezvoltarea economico-socială 1.2.1. Conexiuni macroeconomice ale turismului 1.2.1.1. Impactul economic al turismului 1.2.1.2. Turismul şi ocuparea forţei de muncă 1.2.1.3. Turismul internaţional şi comerţul mondial 1.2.2. Semnificaţii socio-culturale ale turismului Unitatea de învăţare nr. 2 – DIMENSIUNILE FENOMENULUI TURISTIC 2.1. Factorii determinanţi ai evoluţiei turismului 2.2. Turismul internaţional 2.3. Turismul intern şi internaţional al României Unitatea de învăţare nr. 3 – CIRCULAŢIA TURISTICĂ 3.1. Forme de turism 3.2. Măsurarea circulaţiei turistice Unitatea de învăţare nr. 4 - PIAŢA TURISTICĂ 4.1. Conţinutul şi caracteristicile pieţei turistice 4.2. Oferta şi producţia turistică Unitatea de învăţare nr. 5 - CONTRACTELE ÎN SFERA COMERCIALIZĂRII PRODUSULUI TURISTIC 5.1 Negocierea în turism 5.2 Stiluri de negociere 5.3 Caracteristicile şi principiile negocierilor 5.4 Atribuţiile echipei de negociatori 5.5 Strategii în negociere 5.6 Tactici de negociere 5.7 Psihologia negociatorului 5.8 Contractul în turism 5.8.1 Tipuri de contracte Unitatea de învăţare nr. 6 - POTENŢIALUL TURISTIC 6.1. Conţinutul şi structura potenţialului turistic 6.2. Principalele atracţii turistice ale României
Comentariul tau va fi primul
Curs: Economia turismului Profesor: Furculita Igor