Calitate si Managementul Calitatii - Frunze Angela

CURSUniversitate ASEM Caiet Managementul Calitatii

preview iconExtras din document

1. Introducere în ''Calitate'' şi ''Managementul calităţii'' 1.1. Prezentare generală a problemei calităţii 1.2. Conceptul de calitate. Definiţii. 1.3. Precizarea unor termeni privind calitatea a) Termeni generali b) Termeni referitori la calitate: c) Termeni referitori la sistemul calităţii: d) Termeni referitori la instrumente şi tehnici: 1.4. Aspecte subiective ale calităţii 1.5. Obiectivele şi strategia calităţii 1.6. Costul calităţii 1.7. Dependenţa dintre bunăstare, P.I.B., export şi calitatea produselor 2. Aspecte economice ale calităţii 2.1. Influenţa calităţii asupra economicităţii produselor 2.1.1. Generalităţi 2.1.2. Competiţia în domeniul calităţii 2.1.3. Protecţia consumatorului 2.1.4. Cunoaşterea calităţii existente pe piaţă ca sursă în competiţia pentru calitate 2.1.5. Aspecte economice ale calităţii la clienţi 2.1.6. Diminuarea costurilor ca urmare a îmbunătăţirii calităţii 2.2. Evaluarea calităţii produselor 2.3. Cauze generale privind nivelul scăzut de calitate şi fiabilitate al produselor 2.4. Prelucrarea statistică şi informaţională referitoare la calitatea produselor 2.5. Calitatea în marketing 2.5.1. Generalităţi 2.5.2. "Maniere" moderne în marketing 2.5.3. Analiza în studiile de marketing 2.5.4. Marketingul serviciilor 2.5.5. Responsabilitatea socială în marketing 2.5.6. Elemente de marketing la nivel European 2.6. Calitatea în specificare şi în proiectare / dezvoltare 2.7. Calitatea în procesare 3. Controlul calităţii produselor şi serviciilor 3.1. Generalităţi 3.2. Măsura calităţii 3.3. Asigurarea calităţii în activitatea de proiectare, dezvoltare, producţie, montaj şi service 3.4. Controlul calităţii produselor în procesul producţiei 3.5. Proceduri de achiziţie pentru tehnica complexă 3.6. Unele tendinţe pentru programele de modernizare a navelor comerciale 4. Organizarea activităţii pentru asigurarea calităţii produselor şi serviciilor. 4.1. Concepte principale 4.2. Generalităţi. Natura organizării. 4.3. Responsabilitatea conducerii la diferite nivele cu privire la activitatea de organizare 4.4. Evoluţia sistemului de organizare a activităţii de asigurare a calităţii 4.5. Evoluţia sistemului de organizare a activităţii de asigurare a calităţii determinată de apreciarea fiabilităţii, ca o componentă principală a calităţii produselor 4.6. Organizarea programului de asigurare a mentenabilităţii 4.7. Organizarea activităţii privitoare la acceptarea produselor 4.8. Organizarea activităţii de prevenire a defectelor 4.9. Organizarea activităţii de asigurare a calităţii 4.10. Sistemul de asigurare a calităţii (SAC) 4.11. Sisteme instituţionale ale calităţii pe plan intern 4.12. Activitatea de audit 4.13. Sisteme de management de mediu 5. Manualul calităţii 5.1. Generalităţi 5.2. Documentele sistemului de management al calităţii 5.3. Auditarea sistemelor calităţii.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Calitate si Managementul Calitatii Profesor: Frunze Angela