Strategii de pret si de produs - Florea

CURSUniversitate USM Caiet Statistica

preview iconExtras din document

Strategii de pret 7.1. Obiective de determinare a preţurilor 7.1.1. Obiective de profit 7.1.2. Obiective legate de vânzări 7.1.3. Obiectivele status-quo 7.1.4. Alte obiective de preţ: 7.2. Elemente de fundamentare a pretului 7.3. Etape de determinare a preţurilor. Strategii de produs __________________________________ Strategii de pret 7.1. Obiective de determinare a preţurilor Preţul reprezintă un factor cheie al deciziei de cumpărare. El afectează atât volumul vânzărilor cât şi profitul. Determinarea preţului unui produs sau serviciu nu este uşoară. O mare varietate de factori relevanţi, ca de exemplu, costurile produselor sau serviciilor, factorii de piaţă, volumul vânzărilor, preţurile concurenţilor, condiţiile economice, amplasarea firmei, fluctuaţiile sezoniere, factorii psihologici, trebuie avuţi în vedere în acest sens. Deşi, preţul ideal este un deziderat greu de atins şi obţinut, totuşi, preţul trebuie să fie destul de ridicat pentru a acoperi costurile şi a genera un profit rezonabil, şi în acelaşi timp destul de scăzut pentru a atrage clienţii şi a genera un volum de vânzare adecvat. În plus, preţul adecvat de astăzi va fi probabil necorespunzător mâine din cauza modificărilor condiţiilor pieţei. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Strategii de pret si de produs Profesor: Florea