Confruntându-ne cu dorinţa acerbă de a ne satisface nevoile (trebuinţele) cât mai bine, în limita posibilităţilor noastre financiare, noi, oamenii, suntem puşi în situaţia de a alege ceea ce este mai bun pentru noi ţinând cont şi de ceea ce ne putem permite. Fie că avem nevoie de bunuri de utilitate economică, bunuri pentru igiena personală, bunuri alimentare sau bunuri de producţie, ne confruntăm în permanenţă cu necesitatea alegerii acestora din multiplele variante puse de producători la dispoziţia noastră, a consumatorilor. Modalităţile prin care producătorii încearcă să-şi atragă clienţii sunt diferite de la un producător la altul în funcţie de target–ul dorit, de caracteristicile segmentului de piaţă vizat, de panelul avut în vedere, de clienţii efectivi sau potenţiali cărora le sunt adresate produsele respective.
Comentariul tau va fi primul
Curs: Procesul decizional de cumparare a produsului si factorii sai de influenta - Achiziţionarea unei maşini de spălat automate Obiect: Economia Intreprinderii de Comert