TEMA 1: ECOMARKETINGUL - SPECIALIZARE A MARKETINGULUI SOCIAL TEMA 2: SISTEMUL CALITATII TEMA 3: FUNDAMENTAREA STRATEGIEI DE ECOMARKETING A FIRMEI TEMA 4: PIATA PRODUSELOR SI SERVICIILOR ECOLOGICE TEMA 5: ECOMIXUL DE MARKETING TEMA 6: CONSUMUL DURABIL TEMA 7: APLICAREA PRINCIPIILOR ECOMARKETINGULUI ÎN DIVERSE ACTIVITATI ECONOMICE TEMA 8: PIATA PRODUSELOR AGROALIMENTARE ECOLOGICE De-a lungul timpului, la adresa marketingului s-au formulat o serie de critici de natura sociala, critici care vizeaza, în principal, urmatoarele domenii: impactul marketingului asupra consumatorilor individuali (preturi mari, calitate necorespunzatoare a produselor, uzura morala planificata, practici însela toare etc.); impactul marketingului asupra societatii în ansamblu (false nevoi, poluare culturala); impactul marketingului asupra altor firme (intrare pe piata, influentarea anumitor evolutii).
Comentariul tau va fi primul
Curs: Ecomarketing Obiect: Ecomarkenting