1.1. Analiza SWOT a combinatului de vinuri “CRICOVA” SWOT vine din limba engleză de la initialele cuvintelor Strenghts (puncte tari), Weaknesses(puncte slabe) ,O pportunities (oportunităţi) şi Threats (ameninţări). Primele două privesc firma şi reflectă situaţia acesteia, iar următoarele două privesc mediul şi oglindesc impactul acestuia asupra activităţii firmei. Analiza SWOT este de fapt o tehnică prin care se pot identifica punctele tari şi slabe şi se pot examina oportunităţile şi ameninţările unui proiect, ale unei acţiuni sau ale unei persoane şi poatefi utiliza ca element de realizare a bilanţului. Punctele forte ale firmei sunt caracteristici sau competenţe distinctive pe care aceasta le posedă la un nivel superior în comparaţie cu alte firme, îndeosebi concurente, ceea ce îi asigură un anumit avantaj în faţa lor. Acestea sunt urmatoarele:
Comentariul tau va fi primul
Curs: Planificarea Profesor: Duca