Conceptia evaluarii rezultatelor scolare - Dragan

CURSUniversitate ASEM Caiet Analiza Activitatii Economico Financiare

preview iconExtras din document

Concepţia evaluării rezultatelor şcolare prezintă cadrul conceptual general pentru instituirea unui nou sistem naţional de evaluare şcolară, pentru elaborarea actelor legislative şi normative ale evaluării şcolare; pentru re-conceptualizarea evaluării pe discipline şcolare, pentru elaborarea/selectarea/combinarea/aplicarea instrumentelor şi metodologiilor generale şi specifice de evaluare, precum şi pentru diversele activităţi de evaluare şcolară în învăţământul general; oferă sugestii pentru integralizarea sistemului naţional de evaluare în sistemul mondial de evaluare şcolară; sugerează repere pentru formarea profesională iniţială şi continuă a cadrelor didactice şcolare, pentru cercetări şi dezvoltări teoretico-experimentale ulterioare ale domeniului evaluării şcolare. I. REPERE EPISTEMOLOGICE PENTRU ERŞ 1.1. Definirea evaluării rezultatelor şcolare 1.2. Definirea rezultatelor şcolare 1.3. Ideea definitorie a Concepţiei ERŞ 1.4. Principii ale evaluării rezultatelor şcolare 1.5. Indicatorii pedagogici complementari ai ERŞ 1.6. Funcţiile evaluării rezultatelor şcolare 1.7. Criterii de evaluare autentică a rezultatelor şcolare II. COMPONENTELE STRUCTURALE ALE ERŞ 2.1. Obiectivele generale ale ERŞ 2.2. Conţinuturile ERŞ 2.3. Metodologia (tehnologia ) ERŞ 2.3.1. Principii de metodologie a ERŞ 2.3.2. Tipurile şi formele de evaluare 2.3.3. Finalităţile ERŞ 2.3.4. Strategii, metode şi tehnici de ERŞ 2.3.5. Instrumentele de ERŞ 2.3.6. Etapele de realizare a evaluării şcolare III. SISTEMUL NAŢIONAL DE EVALUARE A REZULTATELOR ŞCOLARE IV. FINANŢAREA SISTEMULUI NAŢIONAL DE EVALUARE A REZULTATELOR ŞCOLARE (principii generale)

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Conceptia evaluarii rezultatelor scolare Profesor: Dragan