Asdadds dfsdsdfsdsd - Daniela

CURSUniversitate ASE Caiet Sdff dfd

preview iconExtras din document

1.Principiile marketingului 1. Consumatorul este rege, iar noi – supusii lui 2. Iubeste-ti clientii, si nu produsul 3. Dacaa exista o nevoie ea trebuie sa fie satisfacuta 4. Gaseste nevoia si satisface-o 5. Nu intreba consumatorul ce produs doreste. Intreaba-l care-i este nevoia 2.Existenta celor „4P” – produs, pret, promovare, plasament – acestea formand mixul de mk sau conceptul de mk Philip Kotler – activitate umana orientata in directia satisfacerii nevoilor si dorintelor prin intermediul procesului schimbului produse care intră în întregime în produsul finit: materii prime, semifabricate, energie,etc.; produse care intră parţial în produsul finit: echipamente de prelucrare, instalaţii,clădiri, etc., corespondentul valoric al acestora în costul de producţie fiindamortizarea; produse care nu intră în substanţa materială a produsului dar care contribuie larealizarea fabricaţiei acestuia: materiale, furnituri, servicii Prin strategia de marketing adoptată se precizează: poziţia pe care organizaţia îşi propune să şi-o asigure pe piaţă; scopurile urmărite ; intenţiile prin care acestea se vor atinge într-o anumită perioadă de timp. ca suită de decizii, strategia de marketing are ca scop finalitatea optimă a activităţii întreprinderii într-o perioadă optimă şi reflectă: sfera de activitate; orientarea pe termen lung; ofensiva defensive tactici mark stimulativ mark conversari mark dezvoltarii sincromarketing esenta mixului pol prod , prêt plas , promov o suma de attribute si caract tangibile fzice si chimice reunite intro anumit forma nr de linii 1) identify caracterist de pozitionare 2 pozitionarea prod concurente 3) pozitionarea preferintelor cons 4 transpunerea grafica a rez. 5 pozitionarea prod proprii in functie de natura semnelor proprietarul marcii dupa origine dupa ambalaj design standardizare material dimensiuni forma lansare crestere maturitate declin cercetarea comportarii produsului in consum strategii : extinderea desfacerii prod , realizarii unei game largi de sort , penetratia prod formularea obiectivelor , maximizarea vol vinz , maximize profit fixarea preturilor , analiza pretul mic absenta beneficiilor , mare cerere redusa

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Asdadds dfsdsdfsdsd Profesor: Daniela