CSR (Corporate Social Responsibility) este o conceptie referitoare la contributia pe care trebuie sa o aiba companiile la dezvoltarea societatii moderne. Pentru a ghida companiile in implementarea CSR, Uniunea Europeana a elaborat, de asemenea, o serie de principii. Acestea vizeaza doua dimensiuni ale relatiei dintre companie si comunitate: Dimensiunea interna Dimensiunea externa Promovarea unei cauze Este un tip de program prin care compania contribuie cu bani sau alte resurse pentru: • a creste notorietatea si preocuparea publicului pentru o cauza, sau • pentru a mobiliza publicul sa doneze, sa participe sau sa voluntarieze in sprijinul unei cauze. Ce poti urmari printr-o campanie de promovare a unei cauze: • Sa starnesti preocuparea publicului pentru o cauza (ex. prin prezentarea unor statistici sau a unor marturii despre numarul de batrani sau de copii fara adapost, despre numarul de caini vagabonzi care sunt ucisi in fiecare zi etc.) • Sa convingi publicul sa afle mai multe despre o cauza (ex. intrand pe un site, participand la un seminar, solicitand o brosura sau un pachet educational) ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Corporate Social Responsibility Profesor: Cretu Marcela