TEMA I. PROIECTAREA COMUNICĂRII DE AFACERI ÎN TIMP ȘI SPAȚIU. 1. Noţiuni generale privind comunicarea. 2. Tipuri de comunicare. 3. Niveluri de ascultare. 4. Contextele comunicării. TEMA II. PROCESUL COMUNICĂRII ŞI ELEMENTELE SALE COMPONENTE. Factorii care influenţează comunicarea. TEMA III. PROXEMICA ÎN COMUNICAREA DE AFACERI. 1. Zonele și distanțele de interacțiune. 2. Plasamente la masa de afaceri, negocieri. TEMA IV. ANALIZA TRANZACȚIILOR COMUNICATIVE – FACTOR INDISPENSABIL ÎN DETERMINAREA TEHNICILOR DE COMUNIACRE. 4.1. Analiza tranzacţională (AT) 1.1. Adoptarea comportamentului adecvat în relațiile de afaceri : autodiagnosticarea stării de spirit apelate,prioritar, de dumneavostră 1.2 Tranzacții comunicative sau arta de a comunica 1.3 Stimulentele și arta de a contacta cu inerlocutorul 1.4 Rolurile individului în relațiile cu mediul social 1.5 Mecanismele de automanipulare: sentimentele,elesticile,timbrele și rachetele 1.6 Mecanismele de manipulare a interlocutorului: jocurile 1.7 Care sunt miniscenariile (comportamente autorestictive) prioritar apelate la dumneavoastră 1.8 Ce știm despre analiza tranzacțională? 4.2. Programarea neuro-lingvistică. 4.3. Care este canalul de comunicare predominant utilizat de dumneavoastră? 4.4. Diagnosticarea temperamentului şi stării interlocutorlui în funcţie de confomaţia şi mimica facială ale acestuia. 4.5. Ce “spun” interlocutorului ochii noştri? 4.6. Ce ştim despre programarea neurolingvistică?
Comentariul tau va fi primul
Curs: Comunicarea de afaceri Obiect: Comunicare si Negociere in Afaceri