Modulul 1 Studiul comportamentului consumatorului ca disciplină de marketing 1.1 Consumatorii și conceptul de marketing 1.2 Rolul studiului comportamentului consumatorului în elaborarea strategiilor de marketing 1.3 Consumatorii și mixul de marketing 1.4 Concepte fundamentale 1.5 Modele elementare de cercetare a comportamentului consumatorului Modulul 2 Procesul adoptării deciziei de cumpărare 2.1 Decizia și procesul decizional 2.2 Etapele procesului decizional Modulul 3 Factori care influențează comportamentul consumatorului 3.1 Factorii individuali care influențează comportamentul consumatorului 3.1.1 Percepția 3.1.2 Motivația 3.1.3 Atitudinile 3.1.4 Personalitatea consumatorului 3.2 Factori sociali care influențează comportamentul consumatorilor 3.2.1 Grupurile de referință și liderii de opinie 3.2.2 Clasa socială 3.3 Factori culturali care influențează comportamentul consumatorului
Comentariul tau va fi primul
Curs: Studiul Comportamentului Consumatorului Obiect: Comportamentul Consumatorului