Politica de comunicare cuprinde toate măsurile interne și externe întreprinderii care acționează asupra cunoștințelor, concepțiilor și atitudinilor participanților la piața fata de performantele întreprinderii. Procesul de comunicare poate fi construit cu ajutorul următoarelor elemente: -sursa (o persoana, un grup sau o organizație care dorește sa transmită un mesaj altei persoane sau grup de persoane); -mesajul (ansamblul cuvintelor, imaginilor și simbolurilor transmise de sursa și destinate receptorului); -codificarea (transformarea mesajului de către sursa într-un mod care sa exprime simbolic ideea sau conceptul ce se dorește sa ajungă la cumpărător); -canalul de comunicație (mijlocul prin care mesajul codificat urmează sa ajungă la receptor -ziar, revista, televiziune, radio, panou stradal etc); -decodificarea (interpretarea de către receptor a simbolurilor transmise de sursa); -receptorul (cel căruia îi este adresat mesajul și care poate sa nu coincide cu receptorul vizat de sursa);
Comentariul tau va fi primul
22:26Curs: PRACTICA Universitate: Colegiul National de Comert al ASEM