Politica de Produs - Colegiu AGRO

CURSCaiet Turism Profesor R.N

preview iconExtras din document

1. Conceptul de produs în optica de marketing Produsul, spune Philip Kotler reprezintă tot ce poate fi oferit pe piaţă, astfel încât să fie recunoscut, cumpărat sau consumat pentru a satisface o necesitate. Noţiunea de produs ne trimite imediat cu gândul la articole tangibile: o maşină, o pereche de pantofi, o carte etc. , dar şi serviciile pot fi cuprinse de această noţiune. Practic, toate produsele pe care noi le cumpărăm reprezintă o combinaţie între serviciile intangibile şi bunurile tangibile. În acelaşi timp, produsul se poate referi: o la o persoană (o celebritate, un lider politic ce trebuie promovat), o la un loc (Coasta de Azur, Brazilia), o la o organizaţie (Liga împotriva cancerului sau o echipă de fotbal), o la o idee (securitatea rutieră, planning familial).

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Politica de Produs Universitate: Colegiu AGRO