Tema 1. Notiuni generale despre businessul international 1.1 Forme ale Businessului International 1.2 Caracteristicile Businessului International 1.3 Tendinte in Businessul International 1.4 Diferite abordari a internationalizarii si avantajele ei Tema 2. Globalizarea 2.1 Definirea globalizarii 2.2 Formele Globalizarii 2.3 Pericolele globalizarii Tema 3 Impactul factorilor politici si legislativi asupra businessului international 3.1 Sistemul politic si businessul international 3.2 Sistemul juridic si Businessul international 3.3 Riscurile politice de tara Tema 4 Cultura si Businessul International 4.1 Definirea culturii 4.2 Elementele culturii si viziunea lui Trompenaars 4.3 Conceptia lui Hofstede Tema 5 Strategiile de analiza si penetrare a pietelor straine 5.1 Analiza pietelor externe 5.2 Factorii ce determina modul de intrare pe piata 5.3 Modalitatile de intrare pe piata Tema 6 Managementul strategic international 6.1 Carateristicile managementului strategic international 6.2 Alternativele strategice 6.3 Componentele strategiei internationale 6.4 Formularea strategii internatioale 6.5 Nivelurile Managementului Strategic International Tema 7 Managementul Operational International 7.1 Caracteristica managementului operational international 7.2 Locatia activitatii operationale 7.3 Caracteristica serviciilor internationale 7.4 Managementul calitatii si managementul informational in Businessul International Tema .8 Marketingul International 8.1 Managementul marketingului international 8.2 Politica de produs si prêt in marketingul international 8.3 Promovarea si distributia in marketingul international Tema 9. Managementul Resurselor Umane Internationale 9.1 Specificul Managementului Resurselor Umane Internationale 9.2 Recrutarea si Selectarea pentru companiile internationale 9.3 Training si perfectionare, apreciere si compensatii pentru performanta la companiile internationale Tema 10 Managementul International 10.1 Managentul in SUA 10.2 Managementul European 10.3 Managementul in Japonia ...
Comentariul tau va fi primul 
Curs: Business international Profesor: Ciloci Rafael