Bazele Merceologiei - Calmis Valentina

CURSUniversitate ASEM Caiet Merceologie

preview iconExtras din document

CAPITOLUL I: OBIECTUL DE STUDIU AL MERCEOLOGIEI 1.1. Obiectul de studiu al merceologiei 1.2. Metode şi modalităţi de cercetare în merceologie 1.3. Trăsături ale ştiinţei mărfurilor CAPITOLUL II: CONCEPTE DE BAZĂ ÎN STUDIUL MĂRFURILOR 2.1. Concepte referitoare la marfă 2.2. Orientări actuale privind definirea calităţii produselor şi serviciilor 2.3. Conceptul de „calitate totală” CAPITOLUL III: ELEMENTE DE TEORIA CALITĂŢII MĂRFURILOR 3.1. Caracteristicile calităţii produselor şi serviciilor 3.2. Ipostazele calităţii produselor şi serviciilor CAPITOLUL IV: PROPRIETĂŢILE MĂRFURILOR 4.1. Importanţa cunoaşterii proprietăţilor mărfurilor 4.2. Clasificarea proprietăţilor mărfurilor 4.3. Proprietăţile fizice ale mărfurilor 4.4. Proprietăţile mecanice ale corpurilor 4.5. Proprietăţile optice 4.6. Proprietăţi termice CAPITOLUL V: CLASIFICAREA ŞI CODIFICAREA MĂFURILOR 5.1. Cadrul conceptual al clasificărilor mărfurilor 5.2. Sisteme de clasificare şi codificare a mărfurilor utilizate în întreprinderi CAPITOLUL VI: STANDARDIZAREA ŞI ROLUL ACESTEIA ÎN REALIZAREA ŞI COMERCIALIZAREA MĂRFURILOR 6.1. Cadrul conceptual al standardizării 6.2. Conţinutul, domeniile şi nivelul de aplicare a standardelor. Tipuri de standarde 6.3. Organizaţia Internaţionalăde Standardizare CAPITOLUL VII: MARCAREA MĂRFURILOR 7.1. Elemente de definire a mărcilor 7.2. Funcţiile mărcilor ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Bazele Merceologiei Profesor: Calmis Valentina