Inovarea Afacerii - Suport de curs - Business si Administrare

CURSUniversitate ASE Bucuresti Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

CAPITOLUL 1 Ideea de afacere 1.1. Cine stă la baza afacerii? 1.2. De unde vin ideile de afacere? 1.3. Cum se pot clasifica ideile de afacere? 1.4. Cum se analizează oportunitatea ideii de afacere? 1.5. Ce înseamnă să fi creativ? 1.6. Care sunt sursele creativităţii? 1.7. Cât de important este ca întreprinzătorul să fie creativ? 1.8. Ce câştigăm dintr-o idee? 1.9. De ce sunt importante ideile minore? 1.10. Care sunt tehnicile de stimulare a creativităţii? 1.11. Cum evaluăm ideile? CAPITOLUL 2 Inovarea în afaceri 2.1. Cum definim inovarea? 2.2. Care este diferenţa dintre inovaţie şi invenţie? 2.3. Pot fi firmele inovative? 2.4. Care sunt formele inovării? 2.5. Care sunt avantajele firmelor mici în demersul inovării? 2.6. Ce se câştigă din preocuparea pentru inovare? 2.7. Care sunt sursele inovării? 2.8. Ce trebuie făcut pentru a inova? 2.9. De ce nu inovează firmele? 2.10. În ce constă procesul de inovare? CAPITOLUL 3 Managementul inovării 3.1. Cum se defineşte managementul inovării? 3.2. Importanţa cercetării-dezvoltării în inovare 3.3. În ce constă standardizarea în domeniul inovării? 3.4. Care sunt problemele managementului inovării? 3.5. Strategii de inovare 3.6. Care este diferenţa dintre inovarea radicală şi inovarea incrementală? 3.7. Ce este auditul de inovare? 3.8. Care sunt fazele auditului de inovare? 3.9 În ce constă analiza capacităţii de inovare pe bază de scoruri? 3.10 Care sunt formele auditului de inovare? 3.11 Cum se evaluează performanţa în inovare la nivel de firmă? CAPITOLUL 4 CONCLUZII

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Inovarea Afacerii - Suport de curs Obiect: Business si Administrare