Politici de Marketing - Suport de Curs - Buliga Ion

CURSUniversitate Colegiul Pedagogic Ion Creanga Caiet Marketing

preview iconExtras din document

TEMA 1. COORDONATELE POLITICII DE MARKETING A FIRMEI 1.1. Conţinutul politicii de marketing a firmei 1.2. Strategia de piaţă – elementul central al politicii de marketing TEMA 2. POLITICA DE PRODUS 2.1. Conceptul de produs si nivelurile sale 2.2. Marca. Identitatea marcii. 2.3. Mixul produsului 2.4. Procesul de dezvoltare si înnoire a produselor 2.5. Ciclul de viata al produsului 2.6. Strategii de produs TEMA 3. POLITICA DE PREŢ 3.1. Pretul si factorii sai de influenta 3.2. Elaborarea strategiei de pret 3.3. Procedura stabilirii pretului 3.4. Alternative strategice de pret TEMA 4. POLITICA DE DISTRIBUŢIE 4.1. Conceptul, continutul si rolul distributiei 4.2. Canalul de distributie 4.3. Strategii de distributie TEMA 5. POLITICA DE PROMOVARE 5.1. Conceptul si continutul procesului de comunicare 5.2. Planificarea promotionala 5.3. Strategii de promovare

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Politici de Marketing - Suport de Curs Profesor: Buliga Ion