TEMA 1. COORDONATELE POLITICII DE MARKETING A FIRMEI 1.1. Conţinutul politicii de marketing a firmei 1.2. Strategia de piaţă – elementul central al politicii de marketing TEMA 2. POLITICA DE PRODUS 2.1. Conceptul de produs si nivelurile sale 2.2. Marca. Identitatea marcii. 2.3. Mixul produsului 2.4. Procesul de dezvoltare si înnoire a produselor 2.5. Ciclul de viata al produsului 2.6. Strategii de produs TEMA 3. POLITICA DE PREŢ 3.1. Pretul si factorii sai de influenta 3.2. Elaborarea strategiei de pret 3.3. Procedura stabilirii pretului 3.4. Alternative strategice de pret TEMA 4. POLITICA DE DISTRIBUŢIE 4.1. Conceptul, continutul si rolul distributiei 4.2. Canalul de distributie 4.3. Strategii de distributie TEMA 5. POLITICA DE PROMOVARE 5.1. Conceptul si continutul procesului de comunicare 5.2. Planificarea promotionala 5.3. Strategii de promovare
Comentariul tau va fi primul
Curs: Politici de Marketing - Suport de Curs Profesor: Buliga Ion