Corepondenta economica - Borcoman

CURSUniversitate ASEM Caiet Corepondenta economica

preview iconExtras din document

CUPRINS ARGUMENT........................................................................... 12 CAPITOLUL I CORESPONDENŢĂ. NOŢIUNI DE BAZĂ 1.1. Definirea corespondenţei oficiale ca metodă indispensabilă de comunicare şi de lucru pentru agenţii economici………..................................……..... 14 1.2. Importanţa activităţii de corespondenţă la etapa actuală. Comunicare scrisă sau verbală?…….....…... 16 1.3. Clasificarea corespondenţei oficiale...........…..…..…..... 18 CAPITOLUL II PREZENTAREA CORESPONDENŢEI ECONOMICE 2.1. Papetăria de birou – prima impresie despre partener.. 24 2.2. Forma grafică de prezentare a textului unei scrisori economice…….................................................................... 27 2.3. Particularităţi gramaticale, lexicale şi stilistice specifice corespondenţei economice……..…................... 30 CAPITOLUL III REDACTAREA SCRISORII DE AFACERI 3.1. Norma de scrisoare oficială……………………............. 49 3.2. Elementele componente ale scrisorii de afaceri…......... 53 3.2.1. Antetul………………………................................... 53 3.2.2. Adresa destinatarului……………............................ 55 3.2.3. Obiectul scrisorii………………….......................... 59 3.2.4. Formula de apel …………….................................. 59 3.2.5. Textul scrisorii…………………….......................... 61 3.2.6. Formula de politeţe………………........................... 65 3.2.7. Semnături………………………….......................... 66 3.2.8. Anexe………………………………......................... 67

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Corepondenta economica Profesor: Borcoman