CUPRINS ARGUMENT.................................................................................. 12 CAPITOLUL I CORESPONDENŢĂ. NOŢIUNI DE BAZĂ 1.1. Definirea corespondenţei oficiale ca metodă indispensabilă de comunicare şi de lucru pentru agenţii economici……….........................................……..... 14 1.2. Importanţa activităţii de corespondenţă în etapa actuală. Comunicare scrisă sau verbală?…….........……….............. 16 1.3. Clasificarea corespondenţei oficiale...........…..…………..... 18 CAPITOLUL II PREZENTAREA CORESPONDENŢEI DE AFACERI 2.1. Papetăria de birou – prima impresie despre partener......... 23 2.2. Forma grafică de prezentare a textului unei scrisori de afaceri…….......................................................................... 26 2.3. Particularităţi gramaticale, lexicale şi stilistice specifice corespondenţei de afaceri……………………...................... 29 CAPITOLUL III
Comentariul tau va fi primul
Curs: Manual Corespondenta econ. Profesor: Borcoman Raisa